Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, πολλά παιδιά που φοιτούν στα σχολεία είναι δίγλωσσα ή πολύγλωσσα. Αυτή η πολυπολιτισμικότηταέχει πολλά πλεονεκτήματα για μια κοινωνία, αλλά πρέπει να συνοδεύεται από γνώση και ευαισθησία, ιδιαίτερα από τους εκπαιδευτικούς και από άλλους ειδικούς. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι, όπως τα μονόγλωσσα παιδιά, έτσι και το δίγλωσσο παιδί μπορεί να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στην ανάπτυξη του. Αυτές οι δυσκολίες συνήθως δεν σχετίζονται με την διγλωσσία, όμως η διγλωσσία μπορεί να περιπλέκει την εικόνα του παιδιού. Ο ειδικός πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίσει τις δυσκολίες έγκαιρα και να παρέχει την κατάλληλη φροντίδα στο δίγλωσσο παιδί και στην οικογένεια του.